Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου, 2021
- Advertisment -spot_img
ΑρχικήBlog ViewΟι τροφές που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε ευκολότερα

Οι τροφές που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε ευκολότερα

Ο επαρκής ύπνος μπορεί να ωφελήσει τα πάντα, από τη διάθεσή σας έως το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Ωστόσο, τις ημέρες μας με το άγχος και το στρες που έχει κυριεύσει, σχεδόν τους πάντες, ο ύπνος είναι ένα δύσκολο κεφάλαιο στην καθημερινότητα του καθενός.

Οι τροφές που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε ευκολότερα
Αν, λοιπόν, αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τον ύπνο γενικότερα, δεν μπορεί να σας πάρει εύκολα ή ξυπνάτε μέσα στη νύχτα, δείτε ποιες τροφές μπορούν να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε ευκολότερα.

Σύκα
Τα σύκα περιέχουν κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο και σίδηρο, αναφέρει το goodhousekeeping.com, μέταλλα τα οποία βοηθούν στη ροή του αίματος και στη συστολή των μυών, διαδικασίες βασικές για έναν καλύτερο ύπνο.

Καρπούζι
Δεδομένου ότι η αφυδάτωση μπορεί να επηρεάσει την ικανότητά σας να πέσετε για ύπνο και να παραμείνετε κοιμισμένοι καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας η επιλογή υδαρών φρούτων, όπως το καρπούζι, μπορεί να αντισταθμίσει τυχόν ελλείψεις του οργανισμού σας σε υγρά. Μία ποσότητα δύο φλιτζανιών του τσαγιού καρπούζι αποτελείται κατά το ήμισυ από νερό, το οποίο θα σας ενυδατώσει άριστα πριν πέσετε για ύπνο.

Γλυκοπατάτα
Αντικαταστήστε το βραδινό σας με μια ψητή γλυκοπατάτα με λίγο μέλι και αλάτι ή φυστικοβούτυρο και θα δείτε ότι θα κοιμηθείτε σαν πουλάκι. Οι γλυκοπατάτες είναι εξαιρετικές πηγές καλίου, μαγνησίου και ασβεστίου για να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε πιο εύκολα, αναφέρει το goodhousekeeping.com.

Φιστίκια
Αν έχετε σοβαρό πρόβλημα με τον ύπνο, τα φιστίκια είναι σαν να κερδίσατε το Τζόκερ! Γεμάτα με πρωτεΐνες, βιταμίνη Β6 και μαγνήσιο, συμβάλλουν στον καλύτερο ύπνο. Ωστόσο, αποφύγετε τις μεγάλες ποσότητες και μην ξεπερνάτε τη μερίδα των 30 γραμμαρίων ημερησίως, καθώς θα συμβεί το ακριβώς αντίθετο και αντί να κοιμηθείτε καλύτερα, θα μείνετε ξύπνιοι.

Δαμάσκηνα
Τα θρεπτικά συστατικά στα αποξηραμένα δαμάσκηνα -βιταμίνη Β6, ασβέστιο και μαγνήσιο μεταξύ άλλων- βοηθούν στη δημιουργία μελατονίνης, της ορμόνης που ρυθμίζει τον ύπνο. Χρησιμοποιήστε δαμάσκηνα ως γέμιση σε ένα τοστ ολικής αλέσεως ή φάτε τα σκέτα περίπου 30 λεπτά πριν τον ύπνο.

Τσάι από βότανα
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το τσάι από βότανα έχει αμέτρητες ιδιότητες επίτευξης της επιθυμητής χαλάρωσης πριν τον ύπνο. «Το τσάι χαμομηλιού είναι εξαιρετικό για την ηρεμία των νεύρων πριν τον ύπνο», αναφέρει το goodhousekeeping.com, ενώ είναι, επίσης, ενυδατικό και καταπραϋντικό για το στομάχι, όπως και το τσάι με τζίντζερ.

- Advertisement -
- Advertisment -spot_img

Επικαιρότητα

spot_img

Newsroom