Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου, 2021
8.9 C
Crete
Αρχική Κρήτη Νέα υπηρεσία “3DSecure” από την Τράπεζα Χανίων

Νέα υπηρεσία “3DSecure” από την Τράπεζα Χανίων

- Advertisement -

Μία ακόμη υπηρεσία στους πελάτςς της προσφέρει πλέον η Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων, οι χρεωστικές κάρτες της οποίας πλέον μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αγορές μέσω διαδικτύου σε επιχειρήσεις που είναι πιστοποιημένες στην Υπηρεσία VISA® SECUREΤΜ & Mastercard® Identity CheckΤΜ.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

Στο εξής, πριν από την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής σας συναλλαγής με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα θα εμφανίζεται στην οθόνη σας ειδοποίηση με τα στοιχεία της συναλλαγής:
• η επωνυμία του εμπόρου
• το ποσό
• η ημερομηνία και η ώρα της συναλλαγής
• ο αριθμός της κάρτας σας (4 τελευταία ψηφία) • o αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου

ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

Για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας, η εξακρίβωση της ταυτότητάς σας με ισχυρή ταυτοποίηση γίνεται με τη συμπλήρωση δύο κωδικών:
• α. ένα Κωδικό μιας Χρήσης (OTP – One Time Password), τον οποίο λαμβάνετε με SMS στο κινητό που έχετε δηλώσει στη Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων. Τον καταχωρείτε στο αντίστοιχο πεδίο της ειδοποίησης εντός του χρονικού ορίου των τριών λεπτών. Με την παρέλευση των 3 λεπτών χωρίς τη συμπλήρωση του συγκεκριμένου πεδίου ο κωδικός ακυρώνεται. Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε «Επαναποστολή SMS».
• β. Τον προσωπικό σας Κωδικό που στην πρώτη σας συναλλαγή θα πληκτρολογήσετε τον ΑΦΜ σας . Στη συνέχεια αφού πληκτρολογήσετε το SMS OTP και τον ΑΦΜ θα πρέπει να αλλάξετε τον προσωπικό κωδικό (static password) με κάποιον της επιλογής σας, από την σελίδα που θα εμφανίζεται αυτόματα μπροστά σας. Τον προσωπικό κωδικό που δημιουργήσατε θα χρησιμοποιείτε εφεξής για τις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές. Μετά την εξακρίβωση της ταυτότητάς σας με ισχυρή ταυτοποίηση, η πληρωμή σας προωθείται για έγκριση. Επισημαίνεται ότι χωρίς το κινητό σας τηλέφωνο δεν θα είναι δυνατή η ολοκλήρωση της συναλλαγής σας. Εάν για τεχνικούς λόγους αδυνατείτε να λάβετε το SMS, είτε γιατί ο αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου είναι λανθασμένος είτε γιατί δεν τον έχετε δηλώσει στην Τράπεζα, θα πρέπει να επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματα της Τράπεζας και να επικαιροποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία.

Πηγή: haniotika-nea.gr

- Advertisement -
- Advertisement -

Stay Connected

16,985ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,458ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
61,453ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής

Επικαιρότητα

Newsroom

- Advertisement -