Τετάρτη, 29 Ιουνίου, 2022
spot_img
ΑρχικήΚρήτηΗράκλειο: Έμεινε ανασφάλιστος στα καλά καθούμενα ενώ εργαζόταν επί 41 συνεχόμενα χρόνια...

Ηράκλειο: Έμεινε ανασφάλιστος στα καλά καθούμενα ενώ εργαζόταν επί 41 συνεχόμενα χρόνια – Τι συνέβη

Η ταλαιπωρία για τον ίδιο συνεχίζεται στο Ηράκλειο. Τυχαία διαπίστωσε πως είχε μείνει ανασφάλιστος και τότε άρχισε να στέλνει μηνύματα και να τηλεφωνεί για να διαπιστώσει τι είχε συμβεί…

Μεγάλη ταλαιπωρία έχει υποστεί ένας ασφαλισμένος του ΙΚΑ στο Ηράκλειο καθώς στην προσπάθειά του να κάνει ιατρικές εξετάσεις διαπίστωσε ότι ήταν ανασφάλιστος την ώρα που εργάζεται επί 41 συναπτά έτη. Ο κύριος Νίκος Χριστοφοράκης προσπάθησε να βρει άκρη για το τι έχει συμβεί, αφού ο γιατρός του δεν μπορούσε να συνταγογραφήσει τις ιατρικές εξετάσεις για να μην τις πληρώσει από την τσέπη του.

Φανερά εκνευρισμένος μίλησε στο Ράδιο Κρήτη περιγράφοντας την “Οδύσσεια” των τελευταίων ημερών για να βγάλει άκρη από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ στον Εσταυρωμένο. Μάταια όμως. Και email έστειλε και με τις υπηρεσίες προσπάθησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά. Κάθε προσπάθεια έπεσε στο κενό αφού ούτε το mail απαντήθηκε ούτε στα τηλέφωνα απαντούσε κανείς και ο ίδιος δεν μπορούσε να φύγει από την εργασία του για να επισκεφθεί τον ΕΦΚΑ.

Το Ράδιο Κρήτη επικοινώνησε στην ίδια εκπομπή με τον πρόεδρο των εργαζομένων ΙΚΑ Ηρακλείου κ. Γιώργο Ξυλούρη, ο οποίος έδωσε τις δικές του εξηγήσεις για τι ακριβώς συμβαίνει ζητώντας από τον κ. Χριστοφοράκη να επικοινωνήσει μαζί του, για να δει ο ίδιος το πρόβλημα που προέκυψε.

Όπως είπε ο ίδιος, περίπου το 5 με 20% των εργαζομένων εμφανίζονται ανασφάλιστοι στο σύστημα και πρέπει να γίνει συγκεκριμένη διαδικασία για να διορθωθεί. Το μεγάλο αυτό ποσοστό είναι ανεξήγητο και ίσως οφείλεται σε σφάλμα του συστήματος που όμως επιφέρει μεγάλη ταλαιπωρία στους πολίτες.

Παράλληλα ο πρόεδρος των εργαζομένων τόνισε ότι εδώ και ένα μήνα ο νομός Ηρακλείου έχει χωριστεί σε ενότητες και ανάλογα την περιοχή οι ασφαλισμένοι ανήκουν πλέον στα τρία υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ που λειτουργούν στο Ηράκλειο.

Όσον αφορά στα τηλέφωνα που ποτέ δεν απαντούν οι υπάλληλοι του ΕΦΚΑ, ο κ. Ξυλούρης το απέδωσε στο ekriti.gr, στην έλλειψη προσωπικού καθώς όπως υποστήριξε δεν μπορούν ταυτόχρονα να εξυπηρετούν το κοινό και να μιλούν και στα τηλέφωνα, ενώ για τις απαντήσεις μέσω mail αρμόδια είναι η Διευθύντρια που λόγω φόρτου δουλειάς έχει αφήσει αναπάντητα 600 emails πολιτών.

Πηγή: newsit.gr

Επικαιρότητα

spot_img

Newsroom