Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου, 2021
16.5 C
Crete
Αρχική Κοινωνία Ένταξη του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στον Επιμελητηριακό Όμιλο Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών (Ε.Ο.Α.Ε.Ν.)

Ένταξη του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στον Επιμελητηριακό Όμιλο Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών (Ε.Ο.Α.Ε.Ν.)

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, μετά από ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των μελών του Επιμελητηριακού Ομίλου Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης το απόγευμα της Παρασκευής της 11ης Δεκεμβρίου 2020, αποτελεί πλέον το εικοστό Επιμελητήριο – μέλος του προαναφερόμενου Ομίλου.

Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής υπέβαλε από την 6η Ιουλίου 2020, αίτημα ένταξης στον Ε.Ο.Α.Ε.Ν. προκειμένου να ενταχθεί ως μέλος του, λαμβάνοντας της υπόψη ότι ο νομός Χαλκιδικής, παρά το γεγονός ότι δεν διαθέτει σύμπλεγμα από νησιά όπως συμβαίνει με άλλα νησιωτικά Επιμελητήρια, είναι εντούτοις ο μοναδικός νομός στην Κεντρική Μακεδονία που διαθέτει νησί , την Αμμουλιανή. 

Με την ένταξη του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στον Ε.Ο.Α.Ε.Ν , θα αναλαμβάνει από κοινού δράσεις και συνεργασίες με τα υπόλοιπα μέλη του , προκειμένου να αντιμετωπίζει τις οποιασδήποτε αρνητικές , οικονομικές και κοινωνικές και πολιτιστικές επιπτώσεις που βιώνουν οι νησιώτες μας και να υπηρετήσει τους σκοπούς του Ε.Ο.Α.Ε.Ν. προς όφελος όχι μόνο των μελών του αλλά και της πατρίδος μας.

  • Σε ΦΕΚ η νέα απόφαση με την παράταση των περιοριστικών μέτρων έως την Πέμπτη 07 Ιανουαρίου 2021 

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 5509/Β/15.12.2020 η ΚΥΑ Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ.: 80588  που αντικαθιστά την προηγούμενη (ΦΕΚ 5486/Β/12-12-2020 η ΚΥΑ Δ1α/ΓΠ.οικ. 80189) με τα Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από την Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 6:00 έως και την Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 6:00.  Τα μέτρα μεταξύ άλλων προβλέπουν:
– την απαγόρευση μετακίνησης εκτός Περιφερειακής Ενότητας ή Περιφέρειας.
– τη διατήρηση της αναστολής λειτουργίας του λιανεμπορίου σε όλη την επικράτεια, θα επιτραπεί η μετάβαση του πελάτη στα καταστήματα για την παραλαβή της παραγγελίας τους (click-away).
– την επέκταση του ωραρίου  των καταστημάτων τροφίμων  έως τις 21:00 μμ αντί 20:30.

Αναλυτικά το ΦΕΚ στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο link  https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/FEK5509V_15_F7822.12.2020METRACOVIDANTIK_SI5486B-EOS07.01.2021.pdf

  • Πρεμιέρα προχθές για τη λειτουργία των καταστημάτων με τη μέθοδο  CLICK AWAY

Πρεμιέρα προχθές για τη λειτουργία των καταστημάτων με τη μέθοδο click away. Η προαγορά του προϊόντος, δηλαδή η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία είναι υποχρεωτική, ενώ η παραλαβή γίνεται από ένα και μόνο άτομο. Οι καταναλωτές θα πρέπει να ακολουθούν τα εξής βήματα για τις αγορές τους από τα καταστήματα:

– παραγγελία μέσω e-shop ή τηλεφωνικώς 

– αναμονή SMS από το κατάστημα για την παραλαβή με ραντεβού σε συγκεκριμένο χρόνο (π.χ. 14:00 με 14:30)

– ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει στείλει SMS μετακίνησης με τον κωδικό 2 και να έχει μαζί του έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα, άδεια οδήγησης) και το αποδεικτικό παραγγελίας (έστω σε email) ή το SMS του καταστήματος

– με το click away, από τη στιγμή που θα στείλει το SMS θα έχει στη διάθεσή του 2 ώρες για να παραλάβει το προϊόν και να επιστρέψει στο σπίτι του

– στις ουρές έξω από το κατάστημα δεν μπορούν να βρίσκονται περισσότερα από 9 άτομα (με απόσταση δυο μέτρων), ενώ οι καταστηματάρχες πρέπει να φροντίζουν ώστε η αναμονή να μην υπερβαίνει τα 10 λεπτά

– οι αγορές με το click away γίνονται αποκλειστικά με χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες (ή μέσω συστημάτων NFC στα κινητά) με POS και όχι με μετρητά

– η παραλαβή του προϊόντος γίνεται εκτός καταστήματος

– υπάρχει δυνατότητα επιστροφής/αλλαγής εντός 14 ημερών

Τι ισχύει για τις επιχειρήσεις που δεν έχουν e-shops

Για τις επιχειρήσεις που δεν έχουν e-shop η τηλεφωνική παραγγελία είναι μονόδρομος. Γι’ αυτόν τον λόγο, σε πολλές πόλεις, οι καταστηματάρχες -που δεν έχουν eshop- αναρτούν πινακίδες στα μαγαζιά τους, με τις οποίες ενημερώνουν τους καταναλωτές ότι μπορούν να βγάζουν φωτογραφία τη βιτρίνα και τις τιμές, ώστε στη συνέχεια να κάνουν παραγγελίες.

Επιπλέον, για τα καταστήματα που δεν έχουν e-shop οι συναλλαγές θα γίνονται με «ενδιάμεσο» την πλατφόρμα e-katanalotis μέσω της οποίας θα αποστέλλεται δωρεάν και το SMS της αγοράς στους καταναλωτές χωρίς να επιβαρύνεται η επιχείρηση. Να σημειωθεί ότι με τον κωδικό μετακίνησης 2 επιτρέπεται η μετάβαση σε κατάστημα άλλης περιοχής αλλά όχι εκτός της περιφέρειας κατοικίας. Αναλυτικά η παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο Link https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/Stadiakiepanekkinisioikonomikondrastiriotiton_F26019.pdf 

  • Μείωση ενοικίου Ιανουαρίου & Φεβρουαρίου για τις κλειστές επιχειρήσεις κατά 80% – 60% αποζημίωση στους ιδιοκτήτες

Σύμφωνα με δηλώσεις του πρωθυπουργού στη Βουλή ανακοίνωσε μεταξύ άλλων ότι :

Για όλες τις πληττόμενες επιχειρήσεις, που θα μένουν κλειστές με εντολή του κράτους (λιανεμπόριο, εστίαση, αθλητισμό, και πολιτισμό) μειώνεται το ενοίκιο για Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2021 κατά 80%. Το 60% θα αποζημιωθεί στους ιδιοκτήτες. Οι επιχειρήσεις θα πληρώσουν το 20% του ενοικίου. Το ποσό που θα τους πιστωθεί στον λογαριασμό θα είναι αφορολόγητο και ακατάσχετο.  Από την πλευρά των εργαζομένων που εργάζονται στις ανωτέρω επιχειρήσεις και βρίσκονται σε αναστολή η έκπτωση θα παραμείνει στα σημερινά επίπεδα και συγκεκριμένα στο 40%. Το μέτρο αφορά περισσότερες από 200.000 επιχειρήσεις, ενώ περιλαμβάνει και τα καταστήματα που υπολειτουργούν από τις αρχές της εβδομάδας με τη μέθοδο του Click away. Η επιστρεπτέα προκαταβολή 5 θα καταβληθεί τον Ιανουάριο 2021, με κατώτατο όριο ενίσχυσης 1.000 ευρώ για όλους τους δικαιούχους. 

  • Άνοιξε η πλατφόρμα για την επανένταξη στις ρυθμίσεις των 100 & 120 δόσεων 

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας πλατφόρμας για τους πληγέντες από την πανδημία, που έχασαν τη ρύθμιση των 100 και 120 δόσεων, από τον Μάρτιο έως και τον Νοέμβριο. Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών, μέσω του myBusinessSupport, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά αίτηση επανένταξής τους στο ίδιο καθεστώς ρύθμισης, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις, για την υπολειπόμενη οφειλή και για τις δόσεις που απομένουν. Οι πολίτες για την επανένταξη στις ρυθμίσεις πρέπει να υποβάλουν υπεύθυνη δήλωση και να καταβάλουν, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020, τη δόση Δεκεμβρίου 2020.

  • myBusinessSupport: Σε λειτουργία η εφαρμογή για κομιστές αξιογράφων 

Τέθηκε σε λειτουργία η εφαρμογή στο myBusinessSupport για την αίτηση των επιχειρήσεων για τη χορήγηση ευεργετημάτων στους κομιστές αξιογράφων που τελούν σε αναστολή. Η αίτηση για την υπαγωγή υποβάλλεται από τους δικαιούχους ή τους νομίμους εκπροσώπους αυτών έως τις 18-12-2020. Λεπτομέρειες και οδηγίες για τη χρήση της πλατφόρμας στο link : https://mcusercontent.com/e1bb33f7e1a69178b9d781b78/files/3af51d75-bd03-46ee-a1f3-4be7bad890e3/ODHGIES_KOMISTES_AKSIOGRAFWN_2.pdf 

  • Ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του 2021στην Ελληνική Βουλή 

Με την ισχυρή κοινοβουλευτική πλειοψηφία των 158 -έναντι 148- ψηφίστηκε στη Βουλή ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2021. Με ευρύτατη πλειοψηφία 189 βουλευτών ψηφίσθηκαν οι δαπάνες του υπουργείου Εθνικής ‘Αμυνας (16 βουλευτές τις καταψήφισαν και 95 ψήφισαν «παρών») όπως και οι δαπάνες της Προεδρίας της Δημοκρατίας που ψηφίσθηκαν από 266 βουλευτές (34 όχι). Οι δαπάνες όλων των υπόλοιπων υπουργείων ψηφίσθηκαν επίσης από 158 βουλευτές ( 142 κατά) με μόνη διαφοροποίηση τις δαπάνες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που ψηφίστηκαν από 159 βουλευτές έναντι 141 βουλευτών που τις καταψήφισαν.

  • Νέα παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων στη Δράση «Εργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων»

Με απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Γιάννη Τσακίρη, παρατείνεται, για δεύτερη φορά και για δύο ακόμη μήνες, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων στη Δράση «Εργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων», προκειμένου στην παρούσα ιδιαιτέρως απαιτητική συγκυρία περισσότερες μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τη χρηματοδότηση του ΕΠΑνΕΚ, EΣΠΑ 2014-2020.

Η Δράση θα παραμείνει ανοιχτή προς υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης έως την 31η Ιανουαρίου 2021 και ώρα 17:00, αντί την 30η Νοεμβρίου 2020, και μέχρι εξαντλήσεως του διαθέσιμου προϋπολογισμού. Σημειώνεται ότι η διαδικασία της αξιολόγησης των επενδυτικών σχεδίων είναι άμεση και οι αιτήσεις αξιολογούνται με σειρά προτεραιότητας. Στη Δράση συμμετέχουν μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, με επιδότηση των επενδυτικών τους σχεδίων έως 65%, με σκοπό να αναβαθμίσουν και να βελτιώσουν την ανταγωνιστική τους θέση στην εσωτερική και εξωτερική αγορά, επενδύοντας στον εκσυγχρονισμό του παραγωγικού εξοπλισμού τους και στην πιστοποίηση των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών τους. Το επενδυτικό σχέδιο θα κυμαίνεται από 20.000€ έως 200.000€ . Το ύψος της επιδότησης καθορίζεται με βάση τις εξαγωγικές επιδόσεις των επιχειρήσεων. Στις επιδοτούμενες δαπάνες συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, και αρκετές οι οποίες μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη σημερινή δύσκολη συγκυρία, όπως είναι η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), οι δαπάνες εξοπλισμού ΤΠΕ & εξειδικευμένου λογισμικού (π.χ. ηλεκτρονικών πληρωμών), η συμμετοχή σε ελληνικά και ξένα e-marketplaces, καθώς και οι δαπάνες e-marketing (π.χ. διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης και κοινωνικά δίκτυα, ανάπτυξη και βελτίωση του περιεχομένου προβολής).

Οι βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα είναι ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν κλείσει τουλάχιστον τρεις (3) διαχειριστικές χρήσεις δωδεκάμηνης διάρκειας, να διαθέτουν τους επιλέξιμους ΚΑΔ της επένδυσης και να έχουν δύο (2) τουλάχιστον ΕΜΕ εξαρτημένης εργασίας πλήρους ή μερικής απασχόλησης σύμφωνα με τους όρους της Αναλυτικής Πρόσκλησης. 

Ο χρόνος υλοποίησης των επενδυτικών σχεδίων είναι μέχρι είκοσι τέσσερις (24) μήνες από την ημερομηνία έκδοσης της Απόφασης Ένταξης, και οι επιχειρήσεις υποβάλλουν την ηλεκτρονική αίτηση χρηματοδότησης που συνοδεύεται και από ηλεκτρονικό φάκελο υποψηφιότητας στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) www.ependyseis.gr/mis  . Περισσότερες πληροφορίες για τον οδηγό του προγράμματος στο link: http://epan2.antagonistikotita.gr/uploads/20200612_3h_trop_proskl_erg_ant.pdf .

  • ΔΕΗ: Εκκίνηση της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης του  ΔΕΔΔΗΕ

Τουλάχιστον τρεις επενδυτικοί οίκοι που έχουν στην κατοχή τους μεγάλα ηλεκτρικά δίκτυα σε Ευρώπη και τρίτες χώρες, περιλαμβάνονται κατά τις πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους για την εξαγορά του 49 % των μετοχών του ΔΕΔΔΗΕ. Κατ αρχήν ενδιαφέρον, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες έχουν εκφράσει περί τους δέκα επενδυτές. Αργά χθες δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, η οποία εγκρίθηκε νωρίτερα από το Διοικητικό Συμβούλιο της επιχείρησης και η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2021.

  • Υποχρέωση υποβολής αποδεικτικού φορολογικής δήλωσης στο Γ.Ε.ΜΗ. από τις μη κεφαλαιουχικές εταιρείες 

Όλοι οι υπόχρεοι εγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ. που δεν είναι κεφαλαιουχικές εταιρίες, δηλαδή όλοι εκτός από Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ι.Κ.Ε., και πιο συγκεκριμένα οι Ο.Ε. , Ε.Ε., Συν ΠΕ,. ΑΤΟΜΙΚΕΣ, ΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ κλπ, έχουν υποχρέωση καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. του αποδεικτικού υποβολής φορολογικής τους δήλωσης, σύμφωνα με το άρθρο 5 της Υ.Α. 79760/31-12-2014 (ΦΕΚ Β’ 3623). Η καταχώριση πρέπει να γίνει εντός δύο μηνών από την υποβολή της φορολογικής δήλωσης, με ηλεκτρονικό τρόπο από την ιστοσελίδα https://services.businessportal.gr. 

  • Έργο ΚΕΕ με τίτλο «Ενέργειες Συμβουλευτικής, Κατάρτισης και Πιστοποίησης Ψηφιακών Δεξιοτήτων Εργαζομένων στον Ιδιωτικό Τομέα»

H Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (Κ.Ε.Ε.Ε.), στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014 – 2020», έχει αναλάβει ως Δικαιούχος την υλοποίηση της Πράξης: «Αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα» με κωδικό ΟΠΣ 5034827, σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ 7557/2553/A3/20-11-2018 (ΑΔΑ:ΨΗΛ0465ΧΙ8-Φ52) όπως τροποποιήθηκε  και ισχύει με την αριθμ.  1062/Β3/212/21-2-2019 (ΑΔΑ: 6ΟΙΑ465ΧΙ8-ΘΤ1) όμοια Απόφαση Ένταξης.  Αντικείμενο της Πράξης είναι η παροχή υπηρεσιών εξατομικευμένης συμβουλευτικής, κατάρτισης και πιστοποίησης 15.000 εργαζομένων  του ιδιωτικού τομέα όλων των παραγωγικών κλάδων της οικονομίας, (αποκλείονται οι αυτοαπασχολούμενοι οποιασδήποτε μορφής, άνεργοι ή/και λαμβάνουν επίδομα τακτικής ανεργίας από τον ΟΑΕΔ).  Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από εθνικούς πόρους. Το έργο απευθύνεται σε 15.000 εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα όλων των παραγωγικών κλάδων της οικονομίας, για την απόκτηση νέων γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που θα ενισχύσουν ουσιωδώς τη δυνατότητα για την απασχόλησή τους, την προοπτική βελτίωσης των όρων απασχόλησής τους και την επαγγελματική τους κινητικότητα για την εξασφάλιση των προσφορότερων εργασιακών όρων και την προσαρμογή τους στις αλλαγές του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Βασικός στόχος της πράξης είναι η ενίσχυση των επαγγελματικών προσόντων των ωφελούμενων μέσω της συμβουλευτικής, κατάρτισης, και πιστοποίησης σε όλες τις περιφέρειες (13) της Ελλάδας: Αττική, Νότιο Αιγαίο, Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, Κεντρική Μακεδονία, Ήπειρος, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα, Δυτική Μακεδονία, Ιόνια Νησιά, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη, Στερεά Ελλάδα.

Τα προγράμματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης θα έχουν συνολική διάρκεια 100 ώρες, θα υλοποιηθούν από πιστοποιημένους φορείς κατάρτισης και θα αφορούν τα εξής αντικείμενα:

1 Βασικές Δεξιότητες χρήσης ΤΠΕ
2 Ειδικός σχεδιασμού ιστοσελίδων και εφαρμογών Κινητών Συσκευών
3 Τεχνικός Εφαρμογών Λογισμικού
4 Προγραμματιστής Βάσεων Δεδομένων
5 Τεχνικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Δικτύων
6 Τεχνικός Ασφάλειας Συστημάτων Πληροφορικής
7 Ειδικός στη χρήση τεχνικών και εργαλείων social media marketing
8 Ειδικός Συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου(E-COMMERCE)

Τα Εκπαιδευτικά Επιδόματα καταβάλλονται εφόσον οι ωφελούμενοι έχουν ολοκληρώσει τις Συνεδρίες Συμβουλευτικής, τη Θεωρητική Κατάρτιση και έχουν συμμετάσχει στη διαδικασία Πιστοποίησης. Η διαδικασία πιστοποίησης είναι χωρίς κόστος για τους καταρτιζόμενους (εξέταση και επανεξέταση εφ’ όσον απαιτηθεί).

Το Εκπαιδευτικό Επίδομα για κάθε ώρα κατάρτισης (θεωρίας και πρακτικής) ανέρχεται στο ποσό των πέντε ευρώ (5,00 €/ ώρα), συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων. Συνολική Αξία Εκπαιδευτικού Επιδόματος: 100 Ώρες Κατάρτισης χ 5,00 € = 500,00 €. 

Κάθε ενδιαφερόμενος/η έχει δικαίωμα να υποβάλλει αίτηση συμμετοχής σε μία μόνο Περιφέρεια. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά αναρτώνται ψηφιακά, στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής αίτησης των δυνητικά ωφελούμενων, στην ειδικά διαμορφωμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα http://109.uhc.gr, από τις 12 Μαΐου 2020 και ώρα 12:00:00 μέχρι συμπλήρωσης του πλήθους των 15.000 ωφελούμενων και το αργότερο μέχρι τη συμπλήρωση 12 μηνών από την αρχική δημοσίευσή της.

  • Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής προστατεύει τα μέλη του

Συμφωνία με εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο των Συμβούλων Επιχειρήσεων υπέγραψε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, για την παροχή εμπορικών και οικονομικών πληροφοριών στα μέλη του, που σχετίζονται με την συναλλακτική συμπεριφορά (π.χ. ακάλυπτες επιταγές, συναλλαγματικές, διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις). Στην ανωτέρω συμφωνία προχώρησε το Επιμελητήριο, στα πλαίσια της συνεχούς ενημέρωσης των μελών του και στην προσπάθειά του να προστατέψει και να προασπίσει τις επιχειρήσεις – μέλη του από κινδύνους εμπορικού ρίσκου.

Τα οικονομικά ενήμερα μέλη του Επιμελητηρίου θα μπορούν εντελώς δωρεάν, συμπληρώνοντας μια φόρμα εντύπου, να ζητάνε πληροφορίες αναγράφοντας την επωνυμία, τη διεύθυνση και το Α.Φ.Μ. του υποψήφιου πελάτη τους. Το συμπληρωμένο  έντυπο θα το μεταβιβάζουν στη συνέχεια στο Επιμελητήριο μέσω fax ή e mail , και το Επιμελητήριο, από τη στιγμή που θα μεταβιβάσει το αίτημά του μέλους του στην εταιρία, θα απαντάει σε αυτά, άμεσα, με fax ή με e mail. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι πληροφορίες που θα  λαμβάνουν τα μέλη από το Επιμελητήριο, είναι εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιούνται μόνο για ενδοεπιχειρησιακή χρήση. Το έντυπο (Εντολή Ζήτησης) είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου στο παρακάτω link : 

https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/entoli_zitisis_meGDPO2020_F3552.pdf 

  • ΝΕΕΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις έχει αναβαθμίσει τις ψηφιακές του υπηρεσίες με σύγχρονες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που τις παρέχει δωρεάν σε όλα τα μέλη του, για την αύξηση της εξωστρέφειας και των πωλήσεων των τοπικών επιχειρήσεων.  Συνολικά προσφέρονται 4 νέες υπηρεσίες:  1. Ιστοσελίδα προβολής των Τουριστικών Επιχειρήσεων Χαλκιδικής σε Πανελλαδική Τουριστική Πύλη (www.filoxeno.com) που υποστηρίζεται από τα Ελληνικά Επιμελητήρια, αλλά και στην Τοπική Τουριστική Πύλη που ετοιμάζεται. Αφορά καταλύματα ή ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, επιχειρήσεις διασκέδασης, τουριστικά γραφεία, επιχειρήσεις δραστηριοτήτων, τοπικών προϊόντων κ.ά.  Ειδικά στις Επιχειρήσεις Διαμονής προσφέρεται δωρεάν πλήρες και αυτοδιαχειριζόμενο σύγχρονο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (e-booking) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης, αλλά μπορεί να δέχεται και κατευθείαν κρατήσεις από την Τουριστική πύλη. 2. Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-shop) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης με ταυτόχρονη προβολή προϊόντων και στην Πανελλαδική Επιμελητηριακή Αγορά Προϊόντων: www.directmarket.gr . 3. Υπηρεσία Online Συμβούλου με ενημερωμένο περιεχόμενο που συνοδεύεται και από Υπηρεσία Online Συμβουλευτικής, όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να θέτουν ερωτήματα και να λάβουν εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για φορολογικά, χρηματοδοτικά, εργασιακά και άλλα επιχειρηματικά θέματα δωρεάν.  4. Ιστοσελίδα προβολής της επιχείρησης στον Πανελλήνιο Ηλεκτρονικό Επιχειρηματικό Οδηγό που συμμετέχει και το Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σε δύο γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά και σε έκδοση για mobile, tablet με ταυτόχρονη απεικόνιση των επιχειρήσεων βάση γεωγραφικής θέσης του χρήστη και πολλά ακόμη σύγχρονα χαρακτηριστικά. Όλες οι εφαρμογές είναι πλήρως αυτοδιαχειριζόμενες αποκλειστικά από τις επιχειρήσεις. Για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας συμπληρώστε απλά την παρακάτω φόρμα: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpv67i80cLDycq21aBSzV3aTMefjOvf3C_RoUbXzVxt2XNkQ/viewform. 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, τηλ.: 2371024200 – 24300, e-mail: info@epichal.gr .   

  • Ενημέρωση για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19

Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σας ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το ΦΕΚ Β/5509/15.12.2020, από 15/12/2020 η εξυπηρέτηση κοινού στο Επιμελητήριο γίνεται αυστηρά μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά και, κατόπιν συνεννόησης, να αποστείλουν με e-mail τα απαραίτητα έγγραφα για τη διεκπεραίωση της υπόθεσης τους, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των μελών μας.

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

e-mail : gemi@epichal.gr, συναλλαγή για ΑΕ – ΟΕ – ΕΕ – ΕΠΕ – ΙΚΕ – Πιστοποιητικά ΓΕΜΗ – ΥΜΣ 

e-mail : mitroo@epichal.gr, συναλλαγή για Ατομικές Επιχειρήσεις, Πιστοποιητικά Επιμελητηρίου, Συνδρομές

e-mail: info@epichal.gr , για οποιαδήποτε άλλη υπόθεση & συναλλαγή

Τηλ. :2371024200, 2371024300           

Fax: 2371021355

Θα είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

*Η απόφαση ισχύει έως και 07/01/2021

- Advertisement -

Stay Connected

16,985ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,458ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
61,453ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής

Επικαιρότητα

Newsroom