Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου, 2021
7.8 C
Crete
Αρχική Κοινωνία Ενημέρωση τρέχουσας κατάστασης από το Επιμελητήριο Χαλκιδικής

Ενημέρωση τρέχουσας κατάστασης από το Επιμελητήριο Χαλκιδικής

  • Παρατείνεται το  LOCKDOWN έως τις 18 Ιανουαρίου 

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 30/Β/08.01.2021 η Απόφαση Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ.: 1293 «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 6:00»  που αφορά παράταση μιας εβδομάδας στο υφιστάμενο καθεστώς των περιοριστικών μέτρων. Συγκεκριμένα από τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου στις 6 το πρωί μέχρι και τις 18 Ιανουαρίου, παραμένει σε ισχύ η αναστολή λειτουργίας του λιανεμπορίου, καθώς και κομμωτηρίων, βιβλιοπωλείων και υπηρεσιών προσωπικής υγιεινής συμπεριλαμβανομένης της περιποίησης νυχιών. Σχετικά με τις εταιρείες, συνεχίζεται η υποχρεωτική τηλε-εργασία στο μέγιστο δυνατό ποσοστό, καθώς και η εξυπηρέτηση του κοινού μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και κατόπιν ραντεβού, με τήρηση απόστασης 1,5 μέτρου. 

  • Άνοιξε η πλατφόρμα της Επιστρεπτέας Προκαταβολής 5

Το Υπουργείο Οικονομικών, συνεπές με τα χρονοδιαγράμματα που το ίδιο έθεσε, ενεργοποιεί την Επιστρεπτέα Προκαταβολή 5. Από Τρίτη 5/1/2021, οι δικαιούχοι του 5ου κύκλου του επιτυχημένου χρηματοδοτικού σχήματος μπορούν να υποβάλουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα “myBusinessSupport” (https://www.aade.gr/mybusinesssupport) της ΑΑΔΕ αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη χορήγηση της ενίσχυσης. Το συνολικό ύψος της διαθέσιμης χρηματοδοτικής ενίσχυσης προβλέπεται να ανέλθει στα 1,5 δισ. ευρώ. Έτσι, η συνολική απευθείας στήριξη του Κράτους προς τις επιχειρήσεις, και ιδίως τις μικρές και μικρομεσαίες, μέσω των πέντε κύκλων της Επιστρεπτέας Προκαταβολής, θα φθάσει τα 7 δισ. ευρώ.

Οι κατηγορίες των δικαιούχων ορίζονται στην Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων (ΓΔΟΥ 1/4-1-2021), η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 7/Β/4-1-2021), σχετικά με τη «Διαδικασία υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το προσωρινό μέτρο ενίσχυσης με τη μορφή Επιστρεπτέας Προκαταβολής σε επιχειρήσεις που επλήγησαν οικονομικά λόγω της εμφάνισης και διάδοσης του κορονοϊού COVID-19 κατά τους μήνες Σεπτέμβριο ως και Δεκέμβριο 2020». Υπενθυμίζεται ότι στην Επιστρεπτέα Προκαταβολή 5, όπως και στον προηγούμενο κύκλο, το 50% της ενίσχυσης είναι μη επιστρεπτέο. Προϋπόθεση είναι η διατήρηση του ίδιου επιπέδου απασχόλησης έως και την 30ή/6/2021. Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν τον 5ο κύκλο της Επιστρεπτέας Προκαταβολής μπορούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον στην ηλεκτρονική πλατφόρμα “myBusinessSupport” (www.aade.gr/mybusinesssupport) έως την Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021. Με επόμενη Κοινή Υπουργική Απόφαση, που θα εκδοθεί μετά την παρέλευση της προθεσμίας υποβολής αιτημάτων,  θα προσδιοριστούν ο τρόπος υπολογισμού του ύψους της ενίσχυσης και άλλα σχετικά ζητήματα.

  • Aνακοίνωση για την υποβολή ενστάσεων στη Δράση “COVID 19” του ΕΠ/ΠΚΜ, ΕΣΠΑ 2014-2020

Σε συνέχεια της από 30-12-2020 ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων της Δράσης «Ενίσχυση μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων που επλήγησαν από τον Covid-19 στην Κεντρική Μακεδονία» και του ενημερωτικού news-letter που αποστείλαμε με τα αποτελέσματα αξιολόγησης σε όλες τις επιχειρήσεις που υπέβαλαν αίτηση χρηματοδότησης, υπενθυμίζουμε ότι η ένσταση επί των αποτελεσμάτων αξιολόγησης υποβάλλεται υποχρεωτικά ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ), ependyseis.gr/mis, με όλο το αναγκαίο υλικό τεκμηρίωσης, το αργότερο έως την Τετάρτη 13/1/2021Διευκρινίζεται ότι ΔΕΝ απαιτείται προσκόμιση φυσικού φακέλου ένστασης.   

Τέλος, θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή κατά την υποβολή των ενστάσεων, διότι αναιρέσεις υποβεβλημένων ενστάσεων δεν δύναται να γίνουν.

  • Εκδήλωση ενδιαφέροντος για συμμετοχή στον Νέο κύκλο e – σεμιναρίων για τους επιχειρηματίες από το Επιμελητήριο Χαλκιδικής

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής στα πλαίσια της προσπάθειας συνεχούς κατάρτισης και εκπαίδευσης των μελών του, εναρμονισμένο πλήρως με τη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργήσει η πανδημία του COVID-19, διοργανώνει ΔΩΡΕΑΝ διαδικτυακά εκπαιδευτικά σεμινάρια _ online conference,  με την καταξιωμένη εταιρία Συμβούλων Επιχειρήσεων Alpha Plan Consultants με πολυετή εμπειρία στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και  της επαγγελματικής εκπαίδευσης . 

Έχει ήδη πραγματοποιήσει με επιτυχία δύο σεμινάρια, «Οργάνωση και Διοίκηση Μικρομεσαίων επιχειρήσεων» καθώς και «Ψηφιακή Αναβάθμιση Επιχειρήσεων – Κοινωνικά Δίκτυα», όπου το εκπαιδευτικό υλικό από τους εισηγητές, είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου μας www.epichal.gr στο μενού ΔΡΑΣΕΙΣ _ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ.

Τα διαδικτυακά σεμινάρια θα συνεχιστούν να διοργανώνονται ΔΩΡΕΑΝ για όλα τα μέλη του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής και από το νέο έτος. Προκειμένου όμως να επιλέξουμε την θεματική ενότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων που ενδιαφέρει τους επιχειρηματίες να παρακολουθήσουν, ζητάμε τη συμμετοχή τους και να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους, συμπληρώνοντας ένα ερωτηματολόγιο, μέσα από το οποίο θα επιλέξουν τη θεματολογία των σεμιναρίων που τους ενδιαφέρει.

Το ερωτηματολόγιο, με θέμα «Εκδήλωση Ενδιαφέροντος Σεμιναρίων», μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας να το συμπληρώσει, στο παρακάτω link : 

https://forms.gle/6xmci6HghqrFZh2r7

Για περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής: 2371024200 & 2371024300, e-mail: info@epichal.gr, υπεύθυνος κος Μήντος Δημήτριος. 

  • Προκήρυξη Δράσης “Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Εστίασης για την προμήθεια Θερμαντικών Σωμάτων Εξωτερικού Χώρου”

Με απόφαση που υπέγραψε ο υφ. Ανάπτυξης Γιάννης Τσακίρης, Αρ. Πρωτ: 7141 / 1576 /Α3 _30.12.2020 «κλείδωσε» η επιχορήγηση των επιχειρήσεων εστίασης για την προμήθεια θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου, μέσω του ΕΣΠΑ 2014-2020. Η δράση προβλέπει την ενίσχυση όλων των επιχειρήσεων εστίασης για την αγορά μίας θερμαντικής συσκευής ανά 10 τετραγωνικά μέτρα νόμιμα αδειοδοτημένου εξωτερικού χώρου και έως 100 ευρώ εκάστη (χωρίς ΦΠΑ). Το μέγιστο ποσό επιχορήγησης, ανά χώρο εστίασης, δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 5.000 ευρώ. Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα έχουν οι επιχειρήσεις εστίασης, ανεξαρτήτως της νομικής τους μορφής, που δραστηριοποιούνται σε έναν τουλάχιστον από τους ακόλουθους ΚΑΔ:

• 56.10: Δραστηριότητες υπηρεσιών εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης (Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 56.10),

• 56.29.20: Υπηρεσίες καντίνας (Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 56.29.20),

• 56.30: Δραστηριότητες παροχής ποτών (Περιλαμβάνονται και όλοι οι ΚΑΔ της υποκατηγορίας 56.30).

Επισημαίνεται ότι η ενίσχυση έχει αναδρομική ισχύ, δηλαδή καλύπτεται από τη σχετική πρόσκληση η προμήθεια θερμαντικών σωμάτων που πραγματοποιήθηκε από την 1η Φεβρουαρίου 2020 και πριν από την υποβολή της αίτησης χρηματοδότησης, υπό την προϋπόθεση ότι ο λήπτης της ενίσχυσης διέθετε τουλάχιστον έναν ενεργό επιλέξιμο ΚΑΔ κατά την ημερομηνία αγοράς.

Η δημόσια χρηματοδότηση καλύπτει τις δαπάνες για την αγορά θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου οποιουδήποτε τύπου (π.χ. υγραερίου, ηλεκτρικών, φυσικού αερίου, πάνελ υπερύθρων, αλογόνου κ.ά.), αυτόνομων ή μέρους κινητού εξοπλισμού, τα οποία ήταν καινούργια και αμεταχείριστα κατά την αγορά τους. 

Ως ημερομηνία έναρξης για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων ορίζεται η 4η Ιανουαρίου 2021 και ώρα 15:00 και λήξης η 4η Μαρτίου 2021 και ώρα 17:00, στον διαδικτυακό τόπο https://heating-devices.mindev.gov.gr. Υπογραμμίζεται ότι, πριν από την υποβολή της αίτησης, ο λήπτης της ενίσχυσης πρέπει να έχει ήδη προχωρήσει στην προμήθεια και την αποπληρωμή των θερμαντικών σωμάτων εξωτερικού χώρου, καθώς και στη σχετική εγγραφή στα λογιστικά βιβλία της επιχείρησης. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση χρηματοδότησης μόνο μία φορά ανά ΑΦΜ. Το ποσό με το οποίο επιχορηγείται η επιχείρηση, στο πλαίσιο της δράσης, είναι ακατάσχετο, αφορολόγητο, δεν υπόκειται σε παρακράτηση και δεν συμψηφίζεται με οποιαδήποτε οφειλή. Η αξιολόγηση των αιτήσεων χρηματοδότησης θα είναι άμεση και το ποσό θα καταβάλλεται στους δικαιούχους σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη νέα δράση του ΕΣΠΑ, τη διαδικασία υποβολής και έγκρισης της αίτησης χρηματοδότησης, καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, μπορείτε να επισκεφθείτε τις παρακάτω σελίδες:

• http://www.antagonistikotita.gr/epanek/prokirixeis.asp?id=72&cs

• https://www.efepae.gr/frontend/articles.php?cid=684&t=Perigrafi-Drasis

• https://www.espa.gr

  • Προδημοσίευση της νέας Δράσης του ΕΠΑνΕΚ: «e-λιανικό» (e – shop)

Η νέα Δράση του ΕΠΑνΕΚ «e-λιανικό» έχει στόχο την επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων για την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού αυτών, να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους και να διασφαλιστεί η συνέχεια της οικονομικής δραστηριότητας τους.

Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ για κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ.

Ο προϋπολογισμός της Δράσης είναι 80.000.000 ευρώ.

Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

Δικαιούχοι της Δράσης  Μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου (ΚΑΔ 47 και Αναλυτικοί αυτού με την εξαίρεση του τομέα της αλιείας και της εμπορίας καπνού και προϊόντων καπνού), διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

  • Υφιστάμενες, οι οποίες έχουν συσταθεί έως και την 30.09.2019
  • Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί από 01/10/2019 και μετά, μέχρι τις 07/11/2020.

Η Δράση αναμένεται να προκηρυχθεί εντός του μηνός Ιανουαρίου 2021 και η περίοδος υποβολής θα ανακοινωθεί στην Πρόσκληση και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες.

Ηλεκτρονική Υποβολή

Για τη χρηματοδότηση από την παρούσα Δράση, απαιτείται η υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης, στην οποία θα επισυνάπτονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:

  • Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr
  • Παραστατικά προμήθειας εξοπλισμού και υπηρεσιών για την δημιουργία ή την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης
  • Αποδεικτικά στοιχεία της δημιουργίας/αναβάθμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος (πχ ηλεκτρονική διεύθυνση)
  • Φωτογραφίες του φυσικού καταστήματος με εμφανή τα στοιχεία ταυτοποίησης και χωροθέτησης αυτού.

Η προδημοσίευση της Δράσης  είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στο link : https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/Prodimosiefsie-lianiko_F23403.pdf

 Για κάθε πρόσθετη πληροφορία σχετικά με τη Δράση μπορείτε να απευθυνθείτε στο:

Γραφείο Πληροφόρησης ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ: Δραγατσανίου 8, πλατεία Κλαυθμώνος, Αθήνα.

Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 10.00 π.μ. έως τις 2.00 μ.μ. (κατόπιν ραντεβού)

Τηλεφωνική ενημέρωση: στο 801 11 36 300 από σταθερό τηλέφωνο με αστική χρέωση από τις 9.00 π.μ έως τις 4.30 μ.μ.

Εmailinfoepan@mou.gr

Ιστοσελίδεςwww.antagonistikotita.gr , www.espa.gr

Σημεία Πληροφόρησης ΕΦΕΠΑΕ & των Περιφερειακών Μονάδων τουςwww.efepae.gr

Για τις Περιφέρειες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας αρμόδιος Εταίρος-Περιφερειακή Μονάδα του ΕΦΕΠΑΕ είναι η ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ (τηλ. 2310-480.000, info@e-kepa.gr, www.kepa-anem.gr, Yπεύθυνος : κ. Δημήτρης Γιαλόγλου). 

Επιπρόσθετα οι επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας, μπορούν να απευθύνονται και στην ΑΝΚΟ (Παράρτημα της ΚΕΠΑ-ΑΝΕΜ ΑΜΚΕ, τηλ. 24610-24022, anko@anko.gr, www.anko.gr).

  • Νέα παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων στη Δράση «Εργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων»

Με απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Γιάννη Τσακίρη, παρατείνεται, για δεύτερη φορά και για δύο ακόμη μήνες, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων στη Δράση «Εργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων», προκειμένου στην παρούσα ιδιαιτέρως απαιτητική συγκυρία περισσότερες μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τη χρηματοδότηση του ΕΠΑνΕΚ, EΣΠΑ 2014-2020.

Η Δράση θα παραμείνει ανοιχτή προς υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης έως την 31η Ιανουαρίου 2021 και ώρα 17:00, αντί την 30η Νοεμβρίου 2020, και μέχρι εξαντλήσεως του διαθέσιμου προϋπολογισμού. Σημειώνεται ότι η διαδικασία της αξιολόγησης των επενδυτικών σχεδίων είναι άμεση και οι αιτήσεις αξιολογούνται με σειρά προτεραιότητας. Στη Δράση συμμετέχουν μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, με επιδότηση των επενδυτικών τους σχεδίων έως 65%, με σκοπό να αναβαθμίσουν και να βελτιώσουν την ανταγωνιστική τους θέση στην εσωτερική και εξωτερική αγορά, επενδύοντας στον εκσυγχρονισμό του παραγωγικού εξοπλισμού τους και στην πιστοποίηση των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών τους. Το επενδυτικό σχέδιο θα κυμαίνεται από 20.000€ έως 200.000€ . Το ύψος της επιδότησης καθορίζεται με βάση τις εξαγωγικές επιδόσεις των επιχειρήσεων. Στις επιδοτούμενες δαπάνες συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, και αρκετές οι οποίες μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στη σημερινή δύσκολη συγκυρία, όπως είναι η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), οι δαπάνες εξοπλισμού ΤΠΕ & εξειδικευμένου λογισμικού (π.χ. ηλεκτρονικών πληρωμών), η συμμετοχή σε ελληνικά και ξένα e-marketplaces, καθώς και οι δαπάνες e-marketing (π.χ. διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης και κοινωνικά δίκτυα, ανάπτυξη και βελτίωση του περιεχομένου προβολής).

Οι βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα είναι ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν κλείσει τουλάχιστον τρεις (3) διαχειριστικές χρήσεις δωδεκάμηνης διάρκειας, να διαθέτουν τους επιλέξιμους ΚΑΔ της επένδυσης και να έχουν δύο (2) τουλάχιστον ΕΜΕ εξαρτημένης εργασίας πλήρους ή μερικής απασχόλησης σύμφωνα με τους όρους της Αναλυτικής Πρόσκλησης. 

Ο χρόνος υλοποίησης των επενδυτικών σχεδίων είναι μέχρι είκοσι τέσσερις (24) μήνες από την ημερομηνία έκδοσης της Απόφασης Ένταξης, και οι επιχειρήσεις υποβάλλουν την ηλεκτρονική αίτηση χρηματοδότησης που συνοδεύεται και από ηλεκτρονικό φάκελο υποψηφιότητας στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) www.ependyseis.gr/mis  . Περισσότερες πληροφορίες για τον οδηγό του προγράμματος στο link: http://epan2.antagonistikotita.gr/uploads/20200612_3h_trop_proskl_erg_ant.pdf .

  • Παράταση έναρξης ισχύος του Νόμου  “ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ”

Προς ενημέρωσή σας, η έναρξη εφαρμογής του Νόμου «Ρύθμιση Οφειλών και Παροχή Δεύτερης Ευκαιρίας» (ν.4738/2020) παρατάθηκε ως εξής:

 α. Φυσικά πρόσωπα, νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις, με περιουσία έως 350.000 ευρώ: παρατείνεται για 5 μήνες η διαδικασία εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών και παροχής δεύτερης ευκαιρίας, με έναρξη ισχύος την 1η.6.2021.

β. Μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα με επιχειρηματική δραστηριότητα, με περιουσία άνω των 350.000 ευρώ και κύκλο εργασιών άνω των 700.000 ευρώ: παρατείνεται για 2 μήνες η διαδικασία εξυγίανσης και παροχής δεύτερης ευκαιρίας, με έναρξη ισχύος την 1η.3.2021.

Για περισσότερες λεπτομέρειες στο ΦΕΚ 256/Ά/23-12-2020 (ν.4764/2020), άρθρα 82 & 83.

  • Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 400 ευρώ σε επιστήμονες – Ανοίγει άμεσα η πλατφόρμα

Το αργότερο έως την Παρασκευή 15 Ιανουαρίου αναμένεται να ανοίξει η πλατφόρμα για το επίδομα των 400 ευρώ που θα δοθεί σε αυτοαπασχολούμενους επιστήμονες από επτά κλάδους. Οι υποψήφιοι για να λάβουν τα 400 ευρώ, θα πρέπει να υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση με τα εισοδήματα που είχαν από τον Απρίλιο έως τον και τον Δεκέμβριο του 2020. Στη συνέχεια θα γίνει διασταύρωση των στοιχείων τους από το Taxis και θα δοθεί το «πράσινο φως» για την πίστωση του ποσού στους λογαριασμούς τους. Οι αιτήσεις θα είναι ανοιχτές για όλους όσους ασκούν επαγγελματική δραστηριότητα ως αυτοαπασχολούμενοι με την προϋπόθεση να είναι ασφαλισμένοι του ΕΤΑΑ και, όπως αναφέρει το άρθρο 66 του νόμου, να έχουν ενταχθεί μεταξύ των μηνών Μαρτίου-Νοεμβρίου 2020 στους πληττόμενους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (ΚΑΔ) του υπουργείου Οικονομικών, λόγω των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού. Το εάν θα τεθούν εισοδηματικά κριτήρια για την χορήγηση του επιδόματος εξαρτάται από τον αριθμό των αιτήσεων που θα κατατεθούν. Εάν οι αιτήσεις που θα γίνουν ξεπεράσουν σε ύψος τα 50 εκατομμύρια ευρώ τότε αναμένεται να τεθούν και εισοδηματικά κριτήρια για την λήψη της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης. Το επίδομα της εφάπαξ οικονομικής ενίσχυσης είναι αφορολόγητο και ακατάσχετο από το Δημόσιο και τον ΕΦΚΑ ενώ απαλλάσσεται από κάθε φόρο, τέλος, εισφορά ή κράτηση υπέρ του Δημοσίου ή τρίτου προσώπου. Επίσης δεν κατάσχεται ούτε συμψηφίζεται με βεβαιωμένα χρέη προς το Δημόσιο, τα Ν.Π.Δ.Δ., τους Ο.Τ.Α., τα νομικά πρόσωπα των Ο.Τ.Α. και τα ασφαλιστικά Ταμεία. Επίσης, δεν κατάσχεται από πιστωτικά ιδρύματα για οφειλές προς αυτά, ούτε συμψηφίζεται με οφειλές προς πιστωτικά ιδρύματα και δεν προσμετράται στο συνολικό, πραγματικό ή τεκμαρτό, οικογενειακό εισόδημα.

  • “Πρόγραμμα  ενίσχυσης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων: χρηματοδοτείτο 50% των τελών κατάθεσης εθνικού σήματος ή σχεδίου και σήματος της ΕΕ ή κοινοτικού σχεδίου, μέχρι 1.500 ευρώ ανά επιχείρηση”

Σας ενημερώνουμε ότι με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της ΕΕ (EUIPO), με τη συνεργασία των Εθνικών Γραφείων Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, εφαρμόζει από 11-1-2021 πρόγραμμα ενίσχυσης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων των κρατών-μελών της ΕΕ που θα καλύπτει τη χρηματοδότηση του 50% των τελών κατάθεσης εθνικού σήματος ή σχεδίου, καθώς και σήματος της ΕΕ ή κοινοτικού σχεδίου, μέχρι του ποσού των 1.500 ευρώ ανά επιχείρηση. Πρόκειται για την πρώτη από μια σειρά δράσεων που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια και σκοπό έχει να θέσει τη διανοητική ιδιοκτησία στην υπηρεσία κυρίως των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ), ώστε αυτές να εφοδιασθούν και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα άυλα περιουσιακά τους δικαιώματα επί εμπορικών σημάτων και σχεδίων με στόχο να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους και παράλληλα να ωφελήσουν την οικονομία και την κοινωνία μας. Για περαιτέρω πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων (http://www.mindev.gov.gr) ή να απευθυνθούν στη Διεύθυνση Σημάτων της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή(αρμόδια κα Ρεβέκκα Πετροπουλέα τηλ. 2103893282, e-mail: rebpetrop@gge.gr).

  • Οι επιχειρήσεις που παραμένουν κλειστές έως τις 11/1/2021 δεν θα καταβάλουν ενοίκιο τον μήνα Ιανουάριο

Οι επιχειρήσεις που παραμένουν κλειστές με κρατική εντολή έως τις 11/1/2021 δεν θα καταβάλουν ενοίκιο τον μήνα Ιανουάριο. Για το λιανεμπόριο, την εστίαση, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, τα γυμναστήρια, τον τουρισμό, τις μεταφορές, τα κομμωτήρια, τα κέντρα αισθητικής, τα βιβλιοπωλεία και τις επιχειρήσεις που κατά την ερχόμενη εβδομάδα παραμένουν κλειστές με κρατική εντολή, αναστέλλεται πλήρως η καταβολή του ενοικίου για τον μήνα Ιανουάριο. Το 80% του μηνιαίου συμφωνημένου μισθώματος, και όχι επί της απώλειας, θα αποζημιωθεί στους ιδιοκτήτες από τον Κρατικό Προϋπολογισμό, έτσι ώστε να μην έχουν περαιτέρω απώλειες από αυτές που έχουν σήμερα. Με αυτό τον τρόπο, επιμερίζεται το κόστος του ενοικίου κατά 80% στο Κράτος και κατά 20% στον εκμισθωτή. Συνεπώς, η επιχείρηση που αξιοποιεί το ακίνητο δεν θα πληρώσει ενοίκιο τον Ιανουάριο.

Επιπλέον, για τα νομικά πρόσωπα που εκμισθώνουν ακίνητα στις επιχειρήσεις αυτές, θα αποζημιωθεί στους ιδιοκτήτες το 60% του μηνιαίου μισθώματος για τον μήνα Ιανουάριο. Το μέτρο αφορά όλες τις επιχειρήσεις που παραμένουν κλειστές με κρατική εντολή μέχρι τις 11 Ιανουαρίου. Συμπεριλαμβάνονται όλες οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου, ανεξαρτήτως εάν λειτουργούν με υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ’ οίκον, οι επιχειρήσεις της εστίασης, ανεξαρτήτως εάν λειτουργούν με διανομή προϊόντων ή/και παροχή προϊόντων σε πακέτο από το κατάστημα, τα κομμωτήρια και τα κέντρα αισθητικής, οι επιχειρήσεις των κλάδων πολιτισμού και αθλητισμού, τα γυμναστήρια και άλλες επιχειρήσεις που παραμένουν κλειστές με κρατική εντολή. Επιπλέον, εντάσσονται οι επιχειρήσεις του τουρισμού, όπως ξενοδοχεία, καταλύματα και τουριστικά γραφεία, και οι υπηρεσίες μεταφορών, καθώς πλήττονται ιδιαίτερα από την απαγόρευση των μετακινήσεων από νομό σε νομό.

Επιπροσθέτως, οι επιχειρήσεις που παρέμειναν κλειστές με κρατική εντολή κατά την περίοδο των εορτών, όπως και οι επιχειρήσεις που θα είναι κλειστές με κρατική εντολή την ερχόμενη εβδομάδα, αλλά και οι επιχειρήσεις των κλάδων του τουρισμού και των μεταφορών, θα έχουν κατά τον μήνα Φεβρουάριο έκπτωση ενοικίου 80%, όπως έχει ήδη εξαγγελθεί, με επιμερισμό του κόστους του ενοικίου κατά 60% στο Κράτος, 20% στις επιχειρήσεις-ενοικιαστές και 20% στους εκμισθωτές. Ενώ, για τα νομικά πρόσωπα που εκμισθώνουν ακίνητα στις επιχειρήσεις αυτές, θα αποζημιωθεί στους ιδιοκτήτες το 40% του μηνιαίου μισθώματος για τον μήνα Φεβρουάριο.

  • Επιταγές: Ανοίγει κι άλλο η «ομπρέλα» προστασίας

Την δυνατότητα αναστολής για 75 ημέρες των πληρωμών για τις επιταγές που λήγουν μέσα στον Ιανουάριο σχεδιάζει να δώσει το υπουργείο Οικονομικών με ειδική νομοθετική διάταξη που θα κατατεθεί στην Βουλή. Η αναστολή επιταγών ισχύει σήμερα για τα αξιόγραφα που έληξαν μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου και αφορά τόσο τις επιχειρήσεις που έχουν κλείσει με κρατική εντολή όσο και εκείνες που εντάσσονται στους πληττόμενους ΚΑΔ εφόσον κατέγραψαν πτώση τζίρου μεγαλύτερη από 50%. Ουσιαστικά το υπουργείο οικονομικών σχεδιάζει να δώσει τη δυνατότητα επιχειρήσεις να συμπεριλάβουν και το τζίρο του δίμηνου Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου ( μέχρι σήμερα λαμβάνεται υπόψιν ο τζίρος Απριλίου – Νοεμβρίου 2020) προκειμένου να μπορέσουν να καλύψουν ευκολότερα το κριτήριο ένταξής στο μέτρο.

Όπως προβλέπει η νομοθεσία εάν η αξία των αναστελλόμενης λήξης επιταγών/αξιογράφων που κατέχουν οι επιχειρήσεις υπερβαίνει το 20% του περυσινού μέσου μηνιαίου τζίρου τους, σύμφωνα με τη σχετική ρύθμιση, δικαιούνται δύο διευκολύνσεις από την Εφορία:

  • Παράταση μέχρι 30 Απριλίου 2021 για πληρωμή ΦΠΑ που έπρεπε να καταβληθεί στο εν λογω διάστημα, δηλαδή την προκειμένη περίπτωση τον Ιανουάριο
  • Αναστολή πληρωμής των δόσεων (δηλαδή του Ιανουάριο) για ρυθμισμένες οφειλές προς την Εφορία. Οι δύο αυτές δόσεις θα πληρωθούν στο τέλος του προγράμματος ρύθμισης.
  • Υπουργείο Οικονομικών και ΑΑΔΕ: Από 1.4.2021 η έναρξη της υποχρεωτικής διαβίβασης παραστατικών στην πλατφόρμαmyDATA

Δελτίο Τύπου (31.12.2020) Υπουργείου Οικονομικών: Με τροποποίηση της κοινής απόφασης του Υφυπουργού Οικονομικών κ. Απόστολου Βεσυρόπουλου και του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων κ. Γιώργου Πιτσιλή, μετατίθεται για την 1/4/2021 η έναρξη της υποχρεωτικής ψηφιακής διαβίβασης στην πλατφόρμα των Ηλεκτρονικών Βιβλίων-myDATA για όλες τις επιχειρήσεις και για παραστατικά που εκδίδουν από αυτή την ημερομηνία και έπειτα. Κατόπιν αιτημάτων φορέων της αγοράς και λαμβάνοντας υπόψη τα γενικότερα προβλήματα εξαιτίας της πανδημίας COVID-19, κρίθηκε αναγκαίο να δοθεί το 1ο τρίμηνο του 2021 ως επιπλέον χρόνος εκπαίδευσης και προσαρμογής των επιχειρήσεων στη λειτουργία του myDATA. Διευκρινίζεται ότι τα παραστατικά που θα εκδώσουν οι επιχειρήσεις το 1ο τρίμηνο του 2021, θα πρέπει επίσης να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα του myDATA, με διαφορετική προθεσμία και συγκεκριμένα όχι αργότερα από την 31/10/2021, ώστε να διαμορφωθεί η ολοκληρωμένη εικόνα κάθε επιχείρησης στα ηλεκτρονικά βιβλία για το 2021. Αναλυτικότερη ενημέρωση στο ΦΕΚ 5862/Β/31.12.2020 , Αριθμ. Α.1300. 

  • Με ενεργειακό πιστοποιητικό όλες οι αγγελίες πώλησης/μίσθωσης ακινήτων από 1.1.2021

Στο πλαίσιο των πολιτικών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την προώθηση δράσεων ενεργειακής εξοικονόμησης και την καλλιέργεια «ενεργειακής συνείδησης» στους πολίτες, από 1ης Ιανουαρίου 2021  αλλάζει το σύστημα των αγγελιών για πώληση ή μίσθωση ακινήτων, όπως αυτές καταχωρούνται στον τύπο και στα ηλεκτρονικά μέσα ή αναρτώνται στα μεσιτικά γραφεία. Συγκεκριμένα, κάθε κτίριο που πωλείται ή μισθώνεται απαιτείται να έχει Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης (ΠΕΑ), ώστε να δηλώνεται η ενεργειακή κατηγορία όπως προκύπτει από αυτό σε όλες τις εμπορικές διαφημίσεις και καταχωρήσεις. Συνεπώς το κάθε κτίριο για να μπει στη διαδικασία της διάθεσης πρέπει να έχει εκ των προτέρων έγκυρο ΠΕΑ. 

Τα μεσιτικά γραφεία μπορούν να αναλαμβάνουν εντολή μεσιτείας υπό την προϋπόθεση ότι πριν την οποιαδήποτε διαφήμιση και καταχώρηση (Τύπο, Διαδίκτυο, κ.λπ.) θα έχουν τα στοιχεία εγκύρου ΠΕΑ. Οι διαφημιστές, οι εφημερίδες και οι ηλεκτρονικές σελίδες αγγελιών δεν θα παραλαμβάνουν αγγελίες προς δημοσίευση που δεν θα έχουν δήλωση ενεργειακής κατηγορίας. Σημειώνεται ότι το Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης αποτελεί βασικό στοιχείο της «ενεργειακής ταυτότητας» του κτιρίου και απεικονίζει την υπολογιζόμενη ετήσια συνολική κατανάλωση ενέργειας, ανάλογα με τη χρήση του, καθώς και τις ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Στην αγγελία του εκάστοτε ακινήτου απαιτείται να εμφανίζεται μόνο η ενεργειακή κατηγορία (Α, Β κ.λπ.), όπως ήδη συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις. Δεν απαιτείται να αναγράφονται τα υπόλοιπα στοιχεία του ΠΕΑ, στο πλαίσιο και της προστασίας των προσωπικών δεδομένων του ιδιοκτήτη του ακινήτου.

  • Διευκρινήσεις  ΥΠΕΝ για την αναβολή των αιτήσεων υπαγωγής στο «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ – ΑΥΤΟΝΟΜΩ»

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει τη μετάθεση κατά 14 ημέρες της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, Δυτικής Μακεδονίας Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας, προκειμένου να αξιολογηθούν ζητήματα λειτουργίας του προγράμματος που τέθηκαν υπόψη του Υπουργείου από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΤΕΕ), καθώς και να αντιμετωπισθούν οι δυσχέρειες των έκτακτων περιοριστικών μέτρων για την πανδημία του κορωνοϊού.

Ειδικότερα:

Στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους για το πρόγραμμα από τις 25.01.2021 αντί για τις 11.01.2021.

Στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας η έναρξη των αιτήσεων θα γίνει στις 27.01.2021 αντί για τις 13.01.2021.

Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η υποβολή θα ξεκινήσει στις 29.01.2021 αντί για τις 15.01.2021.

Στην Περιφέρεια Θεσσαλίας η ημερομηνία που οι ενδιαφερόμενοι θα ξεκινήσουν να υποβάλλουν αιτήσεις μετατίθεται για την 01.02.2021 αντί για τις 20.01.2021.

Τέλος, η υποβολή των αιτήσεων που αφορούν σε Πολυκατοικίες (Τύπος Α & Β) θα ξεκινήσει από τις 03.02.2021 σε όλη την επικράτεια.

  • ΥΠ. ΑΝ: Στο 62% η απορρόφηση του ΕΣΠΑ το  2020

Η συνολική απορρόφηση Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2014-2020, είναι σήμερα στο 62% (σε όρους ενωσιακής συνδρομής), με το σύνολο των δαπανών να ανέρχεται σε 11,6 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τα επίσημα διαθέσιμα στοιχεία (ΟΠΣ 31.12.2020) που δίνει στη δημοσιότητα το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Οι υψηλοί ρυθμοί απορρόφησης αντικατοπτρίζονται και στα αυξημένα αιτήματα πληρωμής προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Αθροιστικά για το 2020, υποβλήθηκαν αιτήματα συνολικού ύψους 4,3 δισ. ευρώ, από τα οποία 3,6 δισ. ευρώ εισέρευσαν στα δημόσια έσοδα της χώρας.  Οι επιδόσεις αυτές είχαν ως αποτέλεσμα η χώρα μας να βρίσκεται σήμερα στην 6η θέση ανάμεσα στα 28 κράτη – μέλη της Ε.Ε., με βάση τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (https://cohesiondata.ec.europa.eu/overview).

  • ΥΠ. ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ: Εκδόθηκε η προκήρυξη για τα τμήματα μετεκπαίδευσης για εργαζομένους & ανέργους στον Τουρισμό 

Στην έκδοση και δημοσιοποίηση της προκήρυξης για τα τμήματα μετεκπαίδευσης, που αφορούν εργαζομένους, αλλά και ανέργους στον τομέα του τουρισμού προχώρησε το υπουργείο Τουρισμού.  Θα λειτουργήσουν 33 τμήματα για τα προγράμματα μετεκπαίδευσης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Ρόδο, Κέρκυρα, Άγιο Νικόλαο, Ηράκλειο, Άργος, Λουτράκι, Πύργο, Καλαμάτα.   Η υποβολή των αιτήσεων θα γίνει ηλεκτρονικά στις πλατφόρμες των αρμόδιων εκπαιδευτικών δομών του υπουργείου και θα διαρκέσει από τις 7.1.2021 έως τις 15.1.2021.

  • Υποχρέωση υποβολής αποδεικτικού φορολογικής δήλωσης στο Γ.Ε.ΜΗ. από τις μη κεφαλαιουχικές εταιρείες 

Όλοι οι υπόχρεοι εγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ. που δεν είναι κεφαλαιουχικές εταιρίες, δηλαδή όλοι εκτός από Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ι.Κ.Ε., και πιο συγκεκριμένα οι Ο.Ε. , Ε.Ε., Συν ΠΕ,. ΑΤΟΜΙΚΕΣ, ΑΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ κλπ, έχουν υποχρέωση καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. του αποδεικτικού υποβολής φορολογικής τους δήλωσης, σύμφωνα με το άρθρο 5 της Υ.Α. 79760/31-12-2014 (ΦΕΚ Β’ 3623). Η καταχώριση πρέπει να γίνει εντός δύο μηνών από την υποβολή της φορολογικής δήλωσης, με ηλεκτρονικό τρόπο από την ιστοσελίδα https://services.businessportal.gr. 

  • Διοργάνωση διαδικτυακού συνεδρίου ‘Intercultural Communication between China and Europe’’ (21.1.2021)

Αποστέλλουμε, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από το Γραφείο ΟΕΥ Πεκίνου, πρόσκληση συμμετοχής για το εν θέματι διαδικτυακό συνέδριο, το οποίο θα διεξαχθεί στις 21Ιανουαρίου 2021και ώρα Ελλάδος 11:00-14:00. Το εν λόγω Συνέδριο διοργανώνεται από το Κέντρο Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης της Κίνας, την Ένωση Ευρωπαϊκών Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων (EUROCHAMBRES) και το Κινεζο-Πορτογαλικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο. Στόχος του συνεδρίου είναι η εξέταση των πολιτιστικών ιδιαιτεροτήτων της Κίνας, τόσο σε θέματα επικοινωνίας, όσο και σε επιχειρηματικά θέματα, καθώς και η κατανόηση του κινεζικού τρόπου σκέψης, συμπεριλαμβανομένων των πολύ σημαντικών εννοιών «saveface» και «guanxi».Σημειώνεται ότι η συμμετοχή είναι ελεύθερη και τυχόν ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν ηλεκτρονικά, στον υπερσύνδεσμο  https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_woo44ttAScOKCfImQGheVg  .

  • Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής προστατεύει τα μέλη του

Συμφωνία με εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο των Συμβούλων Επιχειρήσεων υπέγραψε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, για την παροχή εμπορικών και οικονομικών πληροφοριών στα μέλη του, που σχετίζονται με την συναλλακτική συμπεριφορά (π.χ. ακάλυπτες επιταγές, συναλλαγματικές, διαταγές πληρωμής, κατασχέσεις). Στην ανωτέρω συμφωνία προχώρησε το Επιμελητήριο, στα πλαίσια της συνεχούς ενημέρωσης των μελών του και στην προσπάθειά του να προστατέψει και να προασπίσει τις επιχειρήσεις – μέλη του από κινδύνους εμπορικού ρίσκου.

Τα οικονομικά ενήμερα μέλη του Επιμελητηρίου θα μπορούν εντελώς δωρεάν, συμπληρώνοντας μια φόρμα εντύπου, να ζητάνε πληροφορίες αναγράφοντας την επωνυμία, τη διεύθυνση και το Α.Φ.Μ. του υποψήφιου πελάτη τους. Το συμπληρωμένο  έντυπο θα το μεταβιβάζουν στη συνέχεια στο Επιμελητήριο μέσω fax ή e mail , και το Επιμελητήριο, από τη στιγμή που θα μεταβιβάσει το αίτημά του μέλους του στην εταιρία, θα απαντάει σε αυτά, άμεσα, με fax ή με e mail. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι πληροφορίες που θα  λαμβάνουν τα μέλη από το Επιμελητήριο, είναι εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιούνται μόνο για ενδοεπιχειρησιακή χρήση. Το έντυπο (Εντολή Ζήτησης) είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου στο παρακάτω link : 

https://www.epichal.gr/xalkidikiimages/entoli_zitisis_meGDPO2020_F3552.pdf .

  • ΝΕΕΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις έχει αναβαθμίσει τις ψηφιακές του υπηρεσίες με σύγχρονες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που τις παρέχει δωρεάν σε όλα τα μέλη του, για την αύξηση της εξωστρέφειας και των πωλήσεων των τοπικών επιχειρήσεων.  Συνολικά προσφέρονται 4 νέες υπηρεσίες:  1. Ιστοσελίδα προβολής των Τουριστικών Επιχειρήσεων Χαλκιδικής σε Πανελλαδική Τουριστική Πύλη (www.filoxeno.com) που υποστηρίζεται από τα Ελληνικά Επιμελητήρια, αλλά και στην Τοπική Τουριστική Πύλη που ετοιμάζεται. Αφορά καταλύματα ή ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, επιχειρήσεις διασκέδασης, τουριστικά γραφεία, επιχειρήσεις δραστηριοτήτων, τοπικών προϊόντων κ.ά.  Ειδικά στις Επιχειρήσεις Διαμονής προσφέρεται δωρεάν πλήρες και αυτοδιαχειριζόμενο σύγχρονο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (e-booking) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης, αλλά μπορεί να δέχεται και κατευθείαν κρατήσεις από την Τουριστική πύλη. 2. Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-shop) που ενσωματώνεται και στην ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης με ταυτόχρονη προβολή προϊόντων και στην Πανελλαδική Επιμελητηριακή Αγορά Προϊόντων: www.directmarket.gr . 3. Υπηρεσία Online Συμβούλου με ενημερωμένο περιεχόμενο που συνοδεύεται και από Υπηρεσία Online Συμβουλευτικής, όπου οι επιχειρήσεις μπορούν να θέτουν ερωτήματα και να λάβουν εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για φορολογικά, χρηματοδοτικά, εργασιακά και άλλα επιχειρηματικά θέματα δωρεάν.  4. Ιστοσελίδα προβολής της επιχείρησης στον Πανελλήνιο Ηλεκτρονικό Επιχειρηματικό Οδηγό που συμμετέχει και το Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σε δύο γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά και σε έκδοση για mobile, tablet με ταυτόχρονη απεικόνιση των επιχειρήσεων βάση γεωγραφικής θέσης του χρήστη και πολλά ακόμη σύγχρονα χαρακτηριστικά. Όλες οι εφαρμογές είναι πλήρως αυτοδιαχειριζόμενες αποκλειστικά από τις επιχειρήσεις. Για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας συμπληρώστε απλά την παρακάτω φόρμα: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpv67i80cLDycq21aBSzV3aTMefjOvf3C_RoUbXzVxt2XNkQ/viewform. 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, τηλ.: 2371024200 – 24300, e-mail: info@epichal.gr .   

  • Ενημέρωση για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19

Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής σας ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το ΦΕΚ Β/5509/28.12.2020, από 28/12/2020 η εξυπηρέτηση κοινού στο Επιμελητήριο γίνεται αυστηρά μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά και, κατόπιν συνεννόησης, να αποστείλουν με e-mail τα απαραίτητα έγγραφα για τη διεκπεραίωση της υπόθεσης τους, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των μελών μας.

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

e-mail : gemi@epichal.gr, συναλλαγή για ΑΕ – ΟΕ – ΕΕ – ΕΠΕ – ΙΚΕ – Πιστοποιητικά ΓΕΜΗ – ΥΜΣ 

e-mail : mitroo@epichal.gr, συναλλαγή για Ατομικές Επιχειρήσεις, Πιστοποιητικά Επιμελητηρίου, Συνδρομές

e-mail: info@epichal.gr , για οποιαδήποτε άλλη υπόθεση & συναλλαγή

Τηλ. :2371024200, 2371024300           

Fax: 2371021355

Θα είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

- Advertisement -

Stay Connected

16,985ΥποστηρικτέςΚάντε Like
2,458ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
61,453ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής

Επικαιρότητα

Newsroom